Meest gestelde vragen

Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn hebben wij alle meest gestelde vragen op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Voorraad

  • Is het product op voorraad?
  • De actuele voorraadstatus van ieder product is op de productpagina te vinden. Deze voorraadstatus is real time wat wilt zeggen dat dit overeenkomt met de vrije voorraad in ons magazijn.

  • Hoe weet ik zeker of een product er is als ik langs komt?
  • Om er zeker van te zijn dat een product er is als u langs komt is het mogelijk om het product te reserveren. Op de productpagina vindt u de knop "Reserveren en afhalen". Door uw gegevens in te vullen wordt het product voor u gereserveerd. Onze voordeelbundels zijn helaas niet te reserveren, maar als u het hoofdproduct reserveert kunt u in de winkel uw bundel samenstellen.

Bestellingen en reserveringen

  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Wij betalen de verzendkosten voor u voor alle bestellingen van €50 of meer (en verzonden binnen Nederland). Voor bestellingen met een afleveradres buiten Nederland worden verzendkosten in rekening gebracht die afhangen van het totale gewicht en het land van bestemming. Na het invullen van uw adresgegevens worden de exacte verzendkosten direct getoond.

  • Wat is de levertijd van een bestelling?
  • We streven ernaar dat alle iDEAL, VISA en Mastercard betalingen die voor 23:59 uur ontvangen zijn, dezelfde dag nog verzonden worden. TV's groter dan 48 inch worden niet altijd met PostNL verzonden: hiervoor wordt een telefonische bezorgafspraak met u gemaakt. Voor deze producten geldt: Op werkdagen voor 22:00 besteld, de volgende dag bezorgd. Bij de betaalmethodes Bankoverschrijving, Rembours en Creditcardbetalingen boven €500 kan er een langere levertijd zijn.

  • Kan ik ook eerst een product bekijken in de winkel?
  • Ja, dat kan. Wij hebben een zeer grote voorraad waar onze medewerkers u graag meer over vertellen. Om er zeker van te zijn dat het product dat u wilt zien op voorraad is wanneer u langs komt, kunt u het product reserveren via onze website. Dit gaat via op de productpagina via de knop 'Reserveren en afhalen'. Als u het product reserveert hoeft u niet perse tot aankoop over te gaan.

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  • In onze webshop kunt u kiezen voor de volgende betaalmogelijkheden: iDeal, Visa, Mastercard, Rembours, PayPal (+2% toeslag) en vooruitbetaling. In onze winkel is het natuurlijk ook mogelijk om te pinnen of contant te betalen.

Producten

  • Wat betekent de toevoeging "(bulk)" in de titel van objectieven?
  • Bij een aantal objectieven op staat een toevoeging "(bulk)". Dit houdt in dat het objectief afkomstig is uit een kitverpakking. Het objectief wordt uit de kit gehaald en los verkocht in een eigen verpakking. Op deze manier bent u goedkoper uit zonder verschil in kwaliteit of garantie.

Service

Website

  • Ik kan een product niet vinden, wat nu?
  • Wanneer u er zeker van bent dat wij dit product verkopen, terwijl u dit niet kunt vinden op de website neemt u contact op met onze internetafdeling. Wij kunnen voor u kijken of wij het product in ons assortiment hebben en op onze website plaatsen.

  • Wat betekenen de verschillende voorraadstatussen?
  • Op onze site vindt u op de productpagina de voorraadstatussen ‘OP VOORRAAD’ en 'NIET OP VOORRAAD'. Deze geven voor dit product aan op het wel of niet op voorraad is. Dit wordt voor onze webshop en onze winkel apart weergegeven, omdat wij werken met een extern en intern magazijn.

Winkel

  • Wat zijn de openingstijden van de winkel?
  • Onze winkel in Rotterdam is open op de volgende tijden:

    Maandag 09:30 18:00
    Dinsdag 09:00 18:00
    Woensdag 09:00 18:00
    Donderdag 09:00 18:00
    Vrijdag 09:00 21:00
    Zaterdag 10:00 18:00
    Zondag 12:00 17:00
  • Waar kan ik de winkel vinden?
  • Onze Superstore is gevestigd aan de Admiraliteitsstraat 8 in Rotterdam. Ga naar de routebeschrijving voor een duidelijker overzicht van de locatie en bereikbaarheid van onze winkel.

  • Wat is het telefoonnummer van de winkel?
  • Het telefoonnummer van de winkel is 085 88 88 034. In het keuzemenu dat volgt kunt u kiezen tussen de TV afdeling (voor vragen over TV- en audioproducten), foto afdeling (voor vragen over camera's, verrekijkers en bijbehorende accessoires), internetafdeling (voor alle vragen over onze webshop en uw bestelling), service afdeling (voor vragen over garantie en reparaties) en onze administratie afdeling.

  • Waar kan ik parkeren bij de winkel?
  • Voor onze winkel is een ruime parkeergelegenheid. Betalen gaat via kentekenparkeren bij de parkeerautomaat. U kunt bij de betaalautomaat pinnen en met creditcard betalen.