Reparatie & Retouren

Retourneren bij defecten

Het is nooit leuk als het door u gekochte product defect gaat. Mocht het voorkomen dat het door uw gekochte product binnen de garantieperiode defect gaat dan lossen we dat voor u op. U kunt het defecte artikel langsbrengen in onze Superstore. Wij zullen uw apparatuur in de winkel innemen en deze naar de desbetreffende leverancier sturen.

Wilt u het defecte artikel opsturen? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw reparatie zo soepel mogelijk afhandelen.

Stappenplan

  • Download hier het reparatiefomulier.
  • Vul het reparatie formulier volledig in en vermeld duidelijk de klacht omschrijving.
  • Voeg een kopie-factuur/aankoopbon en indien bijgeleverd de originele garantiekaart toe.
  • Uitsluitend het artikel opsturen gerelateerd aan de klacht/het defect (geen accessoires als draagriem, geheugenkaart e.d.)
  • Verpak het artikel goed en stuur deze aangetekend op naar:

Kamera Express BV*
t.a.v. Reparaties
Essebaan 55
2908 LJ Capelle aan den IJssel

Na ontvangst van uw zending, sturen wij u een ontvangstbevestiging via e-mail.

*Foka is onderdeel van de Kamera Express Groep. Hierdoor werken wij samen op gebieden als logistiek, reparaties en retouren.